1399/05/18 بدون نظر درمانی, دستگاه لاغری

لیزر لاغری چیست؟

لیزر لاغری کم توان (سبک) با سطح پایین (LLLT) یک روش غیر تهاجمی، برای از بین بردن بافت چربی و دفع آن می باشد. این روش هیچ درد و خونریزی ندارد. فقط با قرار دادن پلیت های لیزر لاغری روی موضع های چربی، بافت چربی را هدف قرار داده و آن را بدون آسیب به دیگر بافت ها از بین میبرد.

لاغری با لیزر

لیزر لاغری : چاقی و اضافه وزن یکی از بحران های بهداشت جهانی است و برای رفع آن نیاز به روشهای جدیدی از درمان است.

لیزر درمانی سطح پایین یعنی لیزر لاغری LLLT یک روش غیر تهاجمی در حال حاضر در دسترس برای لیزر کردن چربی اضافی است،

لیزر لاغری سطح پایین لیزر لاغری LLLT یک روش جدید غیر تهاجمی است، که لیز چربی اضافی را بدون عوارض جانبی منفی لیزر می کند.

لیزر لاغری LLLT با شش درمان همراه با کاهش در دور کمر از 6 تا 12 است.

هدف از این مطالعه مقدماتی، مقایسه تأثیر سه مورد از رایج ترین فرکانس های LLLT بر وزن ، دور کمر ، درصد چربی بدن و کیفیت زندگی است.

لیزر لاغری - لاغری با لیزر
لیزر لاغری روشی سریع برای از بین بردن بافت چربی و لاغری موضعی

در حال حاضر درایران، حدود 48 میلیون بزرگسال دارای اضافه وزن هستند كه حدود 33٪ از جمعیت بالغ را تشکیل می دهند.

روش کار لیزر لاغری

لیزر لاغری LLLT پتانسیل دارد که با ارائه بازخورد مثبت فوری از طریق کاهش دور کمر قابل تشخیص توسط فرد، انگیزه لازم را برای ادامه ی درمان لاغری سریع و کاهش سایز و کاهش وزن را فراهم کند.

انواع مکانیسم های اثر برای چگونگی کاهش چربی موضع با لیزر لاغری LLLT وجود دارد.

شامل لیز شدن چربی های منافذ گذرا در غشای سلولی که به لیپیدها اجازه خروج می دهد و شروع پراکسیداسیون لیپیدها توسط لیزر لاغری LLLT ، که با ایجاد منافذ غشای سلولی چربی را از بین میبرد.

سایر مکانیسم های بالقوه در بررسی اخیر توسط Avci و همکاران مورد بحث قرار گرفته است.

اگر چه پوست به طور طبیعی بیش از هر اندام دیگری در معرض نور قرار دارد، اما به خوبی به طول موج قرمز و مادون قرمز نزدیک پاسخ می دهد.

فوتون ها توسط سلول های پوستی توسط کروموفورهای میتوکندری جذب می شوند.

در نتیجه حمل و نقل الکترونی، آزاد شدن نیتریک اکسید آدنوزین تری فسفات (ATP)، جریان خون ، گونه های اکسیژن فعال افزایش می یابد و مسیرهای مختلف سیگنالینگ فعال می شوند.

سلولهای بنیادی می توانند فعال شوند و باعث افزایش ترمیم و بهبود بافت می شوند.

این دستگاه لاغری اثرات مفیدی روی چین و چروک، جای زخم آکنه، جای زخم هایپرتروفیک و بهبود سوختگی دارد.

دستگاه LLLT می تواند آسیب های اشعه ماوراء بنفش را به عنوان یک درمان و همچنین به عنوان یک پیشگیری کننده کاهش دهد.

در اختلالات رنگدانه ای مانند ویتیلیگو ، این دستگاه لاغری می تواند با تحریک تکثیر ملانوسیت ها باعث افزایش رنگدانه شود و با مهار خود ایمنی ، تخریب را کاهش دهد.

همچنین برای بیماریهای التهابی مانند پسوریازیس و آکنه نیز می توانند سودمند باشند. ماهیت غیر تهاجمی و نداشتن عوارض جانبی این دستگاه ثابت شده است و همین باعث شده است تا طرفداران لاغری زیادی را به خود جذب کند.

تعداد جلسات لیزر لاغری

ارائه 12 جلسه درمان لیزر لاغری کم توان LLLT در طول 6 هفته و 2 بار در هفته برای کاهش وزن بدن ، BMI ، توده های چربی بدن و درصد چربی بدن و همچنین بهبود عملکرد موضع درمانی بدن و کیفیت کلی بدن مؤثر است.

در پایان درمان ،تعداد زیادی از زیباجویان شرکت کنندگان که اضافه وزن داشتند تنها با دو بار در هفته بیش از چیزی که برای کاهش وزن و کاهش سایز خود پیش بینی میکردند از وزن خود را از دست دادند.

نتیجه گیری

رزومه و تجربه ی ما در زمینه این دستگاه لاغری می گوید که این دستگاه به تنهایی جوابدهی عالی برای لاغری دارد اما برای کسانی که نیاز به لاغری سریع در مدت زمان کوتاهی دارند میتوانند این دستگاه لاغری را با دستگاه های لاغری دیگر ترکیب کنند و نتیجه فوق العاده ای بگیرند.

دستگاه پیشنهادی برای ترکیب:

لیپوسونیکس چیست؟

ایسنتاگرام کلینیک پریما

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *