1399/09/18 بدون نظر رژیم لاغری

رژیم لاغری سریع!

اگر می‌خواهید در یک هفته چهار کیلو از وزن فعلی خود بکاهید. پس با ما همراه باشید. در مقاله حاضر قصد داریم تا به شما یک رژیم لاغری سریع معرفی کنیم که در حال حاضر یکی از به روز ترین رژیم های لاغری است.

رژیم لاغری نظامی یا جنگی در حال حاضر یکی از محبوب ترین رژیم های لاغری سریع جهان است. ادعا شده است که این رژیم لاغری سریع به شما کمک می‌کند که تا 10 پوند (4.5 کیلوگرم) در یک هفته کاهش وزن داشته باشید. رژیم نظامی آزاد است. هیچ نیازی به کتاب، غذای گرانقیمت یا خرید مکمل وجود ندارد.

رژیم لاغری سریع نظامی چیست؟

رژیم لاغری سریع نظامی شامل یک برنامه غذای 3 روزه است که بعد از 4 روز خاتمه می یابد و چرخه هفتگی دوباره و دوباره تکرار می شود تا زمانی که به وزن هدف خود برسید. طرفداران رژیم ادعا می کنند که این رژیم لاغری سریع توسط متخصصان تغذیه در ارتش ایالات متحده طراحی شده تا سریعا سربازان به وزن مطلوب خود برسند.

رژیم لاغری نظامی یک رژیم غذایی کم کالری است که ادعا می کند وزن قابل توجهی را فقط در یک هفته کاهش می دهد. در این رژیم برای 3 روز اول، شما باید یک برنامه غذای کم کالری برای صبحانه، ناهار و شام را دنبال کنید. میان وعده های غذایی وجود ندارد.

مصرف کل کالری در این مرحله تقریبا 1100 تا 1400 کالری در روز است که بسیار پایین تر از کالری مصرفی بزرگسالان است، اما شما می توانید کالری خود را با استفاده از کالری شمار بررسی کنید. برای 4 روز باقی مانده از هفته، شما تشویق می شوید که سالم غذا بخورید و همچنان مصرف کم کالری خود را حفظ کنید. طرفداران رژیم ادعا می کنند که می توانید چندین بار رژیم غذایی را تا زمان رسیدن به وزن هدف خود تکرار کنید. سه روز اول رژیم نظامی یک برنامه غذای آماده و شامل محدودیت کالری است. 4 روز باقی مانده محدودیت های کمتر دارد.


رژیم لاغری

روز اول ( حدود 1400 کالری)

صبحانه: تکه تست با 2 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی/ نصف گریپ فروت/ یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

ناهار: تکه تست/ نیم فنجان ماهی تن/ یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

شام: (85 گرم) گوشت با یک فنجان لوبیا سبز/ یک سیب کوچک/ نیمی از موز/ یک فنجان بستنی وانیلی.

روز دوم (برنامه برای دو روز است حدود 1200 کالری)

صبحانه: تکه تست./ یک تخم مرغ پخته شده./ نیمی از موز/ یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

ناهار: یک تخم مرغ پخته شده./ یک فنجان پنیر/ پنج عدد کراکر نمکی/ یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

شام: دو هات داگ، بدون خامه/ نصف فنجان هویج و نیم فنجان کلم بروکلی/ نیمی از موز / نصف فنجان بستنی وانیلی.

روز سوم (برنامه برای سه روز است حدود 1100 کالری)

صبحانه: یک تکه پنیر چدار/ پنج عدد کراکر نمکی/ یک سیب کوچک/ یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

ناهار: تکه تست./ یک تخم مرغ، پخته شده/ یک فنجان قهوه یا چای (اختیاری).

شام: یک فنجان تُن/ نیمی از موز/ یک فنجان بستنی وانیلی.

در صورت تمایل به نوشیدن قهوه یا چای به همان اندازه که میخواهید، تا زمانی که هیچ کالری از قند یا کرم اضافه نکنید مجاز هستید. هیچ رژیم دیگری برای 4 روز باقیمانده از هفته وجود ندارد. جایگزینی در فاز 3 روزه برای افرادی که دارای محدودیت های رژیم غذایی (رژیم لاغری) هستند مجاز است، اما بخش ها باید دارای همان تعداد کالری باشند. به عنوان مثال، اگر آلرژی دارید، میتوانید کره بادام زمینی را به کره بادام تغییر دهید. اگر شما گیاه خوار هستید، می توانید یک فنجان تُن را به بادام تغییر دهید. مهم این است که کالری دریافتی ثابت بماند.

مکمل لاغری سریع

اکثر مراجعه کنندگان برای رسیدن به لاغری سریع بهترین راهکارها رو میخوان.

یکی از بهترین راهکار های پیشترفته و مطمعن ترکیب رژیم های خاص و به روز کلینیک پریما با دستگاه های لاغری موضعی است.

جهت مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید یا در واتساپ پیام بذارید تا مشاورین ما در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما دوستان باشن.

منبع : هیلث لاین

برچسب ها