1397/12/10 بدون نظر دستگاه لاغری, افزایش وزن, درمانی, رژیم لاغری

لاغری بدن بدون ورزش – شیوه های نوین تناسب اندام

شیوه های نوین تناسب اندام

لاغری بدن بدون ورزش – شیوه های نوین تناسب اندام وضعیتی است که بسیاری از مردم دنیا برای داشتن آن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم میکنند به دلیل تغییر شیوه های زندگی و رژیم های نامناسب غذایی، تعداد زیادی از مردم دنیا به مشکل چاقی مبتلا هستند. امروزه متخصصین و پزشکان برای حل این مشکل که در برخی از افراد به معضلی غیرقابل حل بدل شده، راهکارهای جدید و به روزی را پیشنهاد میدهند و بدین وسیله افراد را یک قدم به رویای خود یعنی تناسب اندام نزدیک کردند.

امروزه شیوه های جدید و جالبی برای افراد وجود دارند تا آن ها به تناسب اندام برسند. علاوه بر روشهای قدیمی تر و معمول مانند ورزش و رژیم های غذایی مختلف امروز افراد برای رسیدن به آرزوی خود در داشتن تناسب اندام حتی خود را به دست تیغ های جراحی نیز می سپارند.

رژیم های بسیار کاربردی و ساده ی لاغری

نقش دستگاه های لاغری در تناسب اندام

روشهای بسیاری برای لاغری و تناسب اندام توسط متخصصین ابداع شده اند. برخی از شیوه ها که تنوع و گوناگونی بسیاری نیز دارند، چربی های اضافه و بافت های سلولیتی موجود در بدن را هدف می گیرند و با درمان های موضعی فرد را به تناسب اندام می رسانند. دستگاه های لاغری عملکردی به این شکل دارند و امروزه انواع گوناگونی از آن ها در کلینیک های تخصصی زبیایی و تناسب اندام یافت می شوند. متخصصین بسته به شرایط بدنی فرد و میزان چربی اضافه و سلولیت موجود در بدن او دستگاهی را برای درمان پیشنهاد می کنند که ایده آل ترین نتیجه را در بر داشته باشد. از معمول ترین دستگاه های لاغری می توان به موارد زیر اشاره کرد؛

لاغری سریع شکم

لیپوسونیکس:

لیپوسونیکس اولین دستگاه بسیار عالی و بدون عوارض با بازدهی بسیار بالا می باشد. این دستگاه با استفاده از امواج بسیار امن اولتراسونیک فقط روی بافت چربی تاثر گذاشته و باعث از بین رفتن و دفع کامل چربی های ناحیه مورد نظر شما میشود.

این دستگاه برای کسانی که نیاز به لاغری سریع و بدون دردسر دارند بسیار توصیه میشود.

کرایولیپولیز :
عملکرد آن به صورتی است که با سرما دادن به سلول های چربی و شکستن آن ها موجب از بین رفتن سلول های چربی می شود. این روش به دلیل غیر تهاجمی بودن کمترین آسیب را به سلول های اطراف بافت های چربی می زند و در بسیاری از مواقع عملکرد خوبی را از خود نشان می دهد.

کویتیشن آر اف:
این دستگاه لاغری که یکی از قدیمی ترین دستگاه های لاغری به روش غیر تهاجمی است، در راستای برطرف کردن عیوب ناشی از لیپوساکشن که عوارض زیادی دارد، ساخته شده است. استفاده از کویتیشن به دلیل عملکرد خوبی که از خود در طی سال ها نشان داده است از محبوبیت بسیاری برخوردار می باشد.

ویبرو:
از روش های غیر تهاجمی است که در حقیقت شیوه ای تکمیلی برای سایر دستگاه های لاغری به شمار می آید. به این معنا که پس از استفاده از روش های کویتیشن و یا لیزر بدن برای مدتی در معرض لرزش با این دستگاه قرار می گیرد تا در اثر حرکت اندام های بدن، چربی های بدن نیز حرکت کرده، گردش خون بهبود یابد و به مرور مشکلات تجمع چربی های مضر نیز کاهش یابد.

LPG
دستگاه لاغری LPG نیز از روشهایی است که به شیوه غیر تهاجمی تجمع چربی را در اعضای مختلف بدن از بین می برند. این روش به تنهایی عملکرد بهینه ندارد و باید در کنار سایر روش ها استفاده شود. دستگاه لاغری LPG با ایجاد مکش در قسمت های مختلف بدن که از تجمع چربی رنج می برند، سلول های چربی را خرد کرده و باعث حرکت و کوچک شدن آن ها در بدن می شود.

شیوه های بسیار دیگری نیز برای لاغری بدون ورزش وجود دارند که پس از گرفتن مشاوره های لازم از متخصصین زیبایی و لاغری کلینیک پریما  می توان از آن ها استفاده کرد.

لاغری بدن بدون ورزش
لاغری بدن بدون ورزش

لاغری بدن بدون ورزش

برچسب ها

ارسال نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *